dimarts, 15 d’abril del 2008

Una nova "espècie"


Ara que ha arribat la primavera, a més a més de tenir la sang alterada, el bon temps ens ha permès constatar un nou cas d'estudi: els TUPPER-EXECUTIUS!

Entre les 14h i les 15h els jardins interns de l'Illa Diagonal es poblen d'aquesta nova espècie: ramats de nois encorbatats i noies "trajades", que seuen com bonament poden a les voreres del parc (no sabem si sota el cul hi posen un tovallonet o no!) i mengen els seus tuppers! Si senyor!

No sabem si el bon temps els convida a deixar enrere el menú per fer un picnic, o si el dia que els vam veure en realitat feien un experiment sociològic a veure com era el dia a dia de la classe mileurista-tupperista... però des d'aquí els volem donar la BENVINGUDA al món dels tupperistes, i els animem a compartir les seves experiències amb nosaltres!

4 comentaris:

Sara Maria ha dit...

Jo que treballo a prop del Turó Park passa el mateix, els bancs, els racons, començen a ser plens de gent amb el tupper... Jo, un dia a la setmana, també.

Anònim ha dit...

Nosaltres també començarem a fer el mateix quan la caloreta sigui una mica més forta! La veritat és que canvia molt menjar en un office tancat ( Recordem: http://tupperistes.blogspot.com/2008/02/el-nostre-pa-de-cada-dia.html )que a l'aire lliure!!

Mariwampi ha dit...

Aixó em recorda a les fuetades que feiem... amb concurs de gazpacho i formatges. Ummm

Unknown ha dit...

És ben cert que cada cop som més "tupperistes" o carmayoles com li dic jo. Com a mostra la meva empresa, vaig començar jo amb el tupper i ja som 5 que dinem cada dia allà. I amb aquesta crisi, cada cop serem més...

Salutacions i felicitats pel bloc!